Gonzalo Higuain: "Min önskan är att stanna med Real Madrid"


Higuain har kopplats med en flytt ut från Real Madrid de senaste månaderna, men spelaren har klargjort att han vill fortsätta bära Real Madrids vita tröja.
Gonzalo Higuain

Real Madrid
s anfallare Gonzalo Higuain har klargjort att han inte har någon avsikt att lämna Santiago Bernabeu klubben i den närmaste framtiden, och sa att han vill vinna många fler titlar med de spanska giganterna.

Copa del Rey mästarna har länge kopplats med Santos stjärna Neymar och Atletico Madrids målgörare Sergio Agüero. Detta har ifrågasatt Higuains framtid med Los Blancos, men han insisterar på att han är lycklig i den spanska huvudstadsklubben och kommer att göra sitt bästa för att stanna i Jose Mourinhos Real Madrid.

"Min önskan är att stanna med Real Madrid. Jag känner mig väldigt älskad av fansen och vill vinna många fler troféer med denna klubb. Det finns ingenting bättre än att spela för en av världens största klubbar" sa Higuain till AS.

"Jag är väldigt lycklig i Real Madrid. Det är tydligt att man måste jobba väldigt hårt för att bli och fortsätta att vara en regelbunden spelare i A-laget i en klubb som denna. Det finns alltid mycket konkurrens. Jag är nöjd med att ha chansen att spela med stora spelare här och jag vill fortsätta vinna saker."

Kommentarer

agee

2011-07-01 - 13:02:01
Vi vill inte heller att du ska gå!

fortsätt med att jobba hårt jag lovar att du kommer att få en plats i startelvan, bara för 1 år sedan var du en av världens bästa avslutare på anfallet enligt mig!

Älskar Higuain, Älska Real madrid!

Hala Madrid <3

Vamos Higuain

2011-07-01 - 16:05:35
Det är också min önskning.

!!!

2011-07-01 - 17:10:53
håller med agee vi vill inte att du ska gå ! WE ALL LOVE YOU HIGUAIN :)

Skriv en kommentar