Karim Benzema förnekar att han har varit i kontakt med Juventus och Arsenal


Karim Benzema har kopplats med klubbarna Juventus och Arsenal, men nu har 23-åringen sagt att han inte vill lämna den spanska huvudstadsklubben.
Karim Benzema

Den franska anfallaren Karim Benzema har ännu en gång pratat om sin önskan att fortsätta spela för Real Madrid, och han har förnekat rapporter som hävdar att han har varit i kontakt med Arsenals tränare Arsene Wenger eller Juventus.

"Jag har inte pratat med någon" sa den franska målgöraren till AS. "Jag är i Madrid och jag vill lyckas här. Det finns inget annat."

"Det är normalt att Madrid vill signera de bästa spelarna i världen, men jag kommer att jobba hårt för att spela. Jag kommer att ge 100 procent."

Benzema avslöjade även att han har en harmonisk relation med tränaren Jose Mourinho, och sa: "Det finns inga problem med honom. Han är en fantastisk tränare."

Skriv en kommentar