Mourinho: "Jag gillade mina spelares attityd"

Jose Mourinho är nöjd med sina spelares prestation mot den amerikanska klubben LA Galaxy.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho är överlycklig med sitt lags framsteg, som slog Los Angeles Galaxy med 4-1 i vänskapsmatchen.

"Jag är väldigt glad, det var en komplicerad match och vi spelade med mycket intensitet" sa Mourinho till klubbens officiella hemsida.

"Att vinna var inte så viktigt, utan att 'plocka upp' formen och jag gillade mina spelares attityd. Vi spelade med två olika lag idag. Vi arbetar alltid bättre för att förbättra oss varje dag och vi har en väldigt bra trupp."

Sedan hyllade den portugisiska tränaren sin landsman Fabio Coentrao, som gjorde sin debut och spelade bra.

"Det var en viktig match för Coentrao och det hjälpte honom att integrera. Han spelade en bra match och visade sin talang. Callejon spelade även bra och Varane spelade en seriös match."

Skriv en kommentar