Real Madrid är intresserade av Robin van Persie, men spelaren föredrar att stanna i Arsenal


Enligt den engelska median är Real Madrid intresserade av Arsenals anfallare, Robin van Persie, men den nederländska målgöraren föredrar att behålla sin röda tröja.
Robin van Persie

Den engelska tidningen The Daily Star Sunday har rapporterat att Santiago Bernabeu klubbens tränare, Jose Mourinho, planerar att lägga ett bud på Arsenals anfallare Robin van Persie, men holländaren har sagt att han inte har något intresse för en flytt till Jose Mourinhos Real Madrid.

Istället fokuserar Van Persie på att hjälpa Gunners franska tränare Arsene Wenger att leda Premier League klubben till en titel.

"I andra delen av förra säsongen gjorde jag 18 ligamål. Jag tror att detta kan vara ett väldigt bra år för mig. Jag vill vinna troféer, men att vinna kommer inte plötsligt."

"Vi hade inget VM eller EM under sommaren, så vi kan förbereda oss riktigt bra detta år."

Kommentarer

RMA1902

2011-07-24 - 16:02:14
Omg Benz är Bättre köp neymar eller augero eller ha spela med benz !!!!!!!!!!!!!

Agee

2011-07-24 - 19:16:02
Vem bryr sig om du har gjort 18 mål i andra delen av förra säsongen ? :D

SJ

2011-07-25 - 04:19:21
Vem skulle inte bry sig? 18 mål på 18 matcher är rätt så bra tycker jag personligen iaf.

Skriv en kommentar