Sergio Araujo: "Jag har alltid tittat på de stora klubbarna i La Liga, men aldrig på Real Madrid"


Boca Juniors stjärnanfallare, Sergio Araujo, säger att han inte gillar Real Madrids spelstil, utan istället föredrar han att se på Barcelonas matcher.
Sergio Araujo

Boca Junior
s anfallare Sergio Araujo har lugnat ner rykten som kopplar honom med en flytt till Real Madrid, och han har sagt att han föredrar att se Barcelona spela än Los Blancos.

Den spanska huvudstadsklubben är den första klubben som har möjlighet att signera den 19-årige målgöraren, men Araujo skulle föredra att inte flytta till Santiago Bernabeu klubben eftersom han hävdar att han inte njuter av att se Jose Mourinhos män spela fotboll.

"Jag har alltid tittat på de stora klubbarna i La Liga ända sedan jag var ett litet barn: Barcelona och Atletico Madrid... Jag tittar aldrig på Real Madrid. De har inga spelare som jag gillar, inte ens Cristiano Ronaldo" sa Araujo till Sport.

"Jag kollade förra säsongens Champions League final hemma med två vänner och jag hoppade ner från soffan för att fira Lionel Messis mål. Han är min favorit Barcelona spelare. Han spelar annorlunda för Barcelona än för Argentina eftersom han har fantastiska lagkamrater som Xavi och Iniesta."

Kommentarer

real

2011-07-27 - 16:38:53
fackyou:thumbdown:

Agee

2011-07-27 - 16:54:56
HAHHAH Dra åt helvete!

Messi kanske vet vem du är för ni både är från Argentina!

Men C.Ronaldo vet inte ens vem du är dra åt helvete...

så det är bara att fortsätta spela i Boca Junior... ingen vill ha dig!

Mr.Fred

2011-07-27 - 16:59:28
Gay :cool:

Anonym

2011-07-27 - 18:06:49
Real Madrid har säkert aldrig kollat på dig oxå:-P

kaka8AIA

2011-07-27 - 22:47:46
Hahahahah , den kommentaren över mig var klockreeeen ! :thumbup:

Haha fuck dig och fuck hela Argentina , undantag Higuain och Di Maria ! :-|

mr pefekt

2011-08-06 - 21:00:59
aldrig hört något om dig, aldrig sätt dig spela. Vem är du? och vad är bocca för bondelag?

Skriv en kommentar