Ernesto Bronzetti säger att Real Madrid har vunnit kampen om Neymar


Superagenten Bronzetti säger att Real Madrid har kommit överens med Neymar om ett femårskontrakt.
Neymar

Agenten Ernesto Bronzetti har sagt att Santos anfallare Neymar är nära att signera för den spanska huvudstadsklubben Real Madrid.

När Bronzetti pratade med Sky Italia, sa han att brassen är på väg att signera ett femårskontrakt med Los Blancos, men de två sidorna har ännu inte kommit överens om något.

"Jag kontaktades av en italiensk tv-station (Sky Italia) och de frågade mig angående detta. Jag sa till dem det enda jag visste, vilket var det jag såg på sidan, att den (affären) var nästan helt klar" sa agenten till SportYou.

Rapporter i Spanien hävdar att Madrid kommer att betala Santos 40 miljoner euro för den 19-årige anfallaren, och man förväntar sig att målgöraren kommer att tjäna 2 miljoner euro per år.

Kommentarer

ronaldo7

2011-06-14 - 19:30:38
jaaaaaaaaaaaaa :D gött nu behövs inte aguero så mkt tyvärr :( men ändå neymar kuuung köp bara maicon eller sweinstager eller vad han heter till real dååå dåå kan jag lova er då e vi stabila i real

ronaldo7

2011-06-14 - 19:31:45
jaaa :D nu kan vi bara ha maicon och en bra mittfältare så e det klart :D

Taarabt

2011-06-14 - 21:54:28
Jaaa! Nu behöver vi bara en back och en mittfält så är vi grymma men vi är lika grymma nu oxå. En back som Maicon elr Coentrao och en mittfält som Nasri elr Taarabt. Ngn offensiv mittfältare är ngt vi behöver.

real88

2011-06-14 - 22:36:16
Till Taarabt.



Du tycker inte vi har någon offensiv mittfältare?? Har du hört talas om världens bästa spelare 2007 Kaka och förmodligen världens bästa playmaker Özil?

Skriv en kommentar