Kaká: "Jag vill stanna i Real Madrid, spela bra och vinna många saker med denna klubb"


Trots att Kaká är på semester, fortsätter median att fråga honom om Real Madrid och det brasilianska landslaget.
Kaká i Disney World

Igår var den brasilianska Real Madrid stjärnan Kaká tillsammans med sin fru och två barn i USA, Kalifornien, där han besökte länets nöjespark Disney World.

"Jag älskar att vara här, min fru älskar att vara här. Nu har jag två barn, och även dem älskar att var här, så jag tror att jag kommer att komma hit varje år" sa Kaká till ESPN.

När han fick frågan om han tror att han kommer att spela i VM 2014, som kommer att hållas i Brasilien, sa han: "Jag vet inte. Jag kommer att bli 32 år då, så jag vet inte i vilket skick jag kommer att vara. Men jag vill, jag vill spela nästa VM i Brasilien. Om jag spelar, kommer det att vara mitt fjärde VM, så om jag får möjligheten, vill jag vara där."

Under den senaste tiden har det ryktats att Kaká kan vara på väg att lämna Los Blancos i sommar. Flera klubbar har visat sig vara intresserade av spelaren, men playmakern är inte intresserad av att flytta.

"Jag vill stanna i Real Madrid, jag vill spela för Real Madrid. Jag anser att jag inte har spelat så som jag har velat i Real Madrid, så jag vill stanna där, spela bra och vinna många saker med denna klubb."

"Genom att träna och träna, jobba och jobba kan man nå sitt mål. Man måste ha hopp och förtroende. På så sätt försöker jag att nå den högsta nivån."

Kommentarer

Anonym

2011-06-16 - 16:31:11
Ricardo kaká!

salim

2011-06-16 - 17:41:03
kaka

Anonym

2011-06-16 - 17:41:31
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Anonym

2011-06-16 - 17:43:14
kaka

messi

2011-06-16 - 17:43:55
vad är !

madriiista4life

2011-06-16 - 18:49:23
Och Jag vill se dig stanna, spela bra, och vinna massa titlar åt Real :)! HOPPAS han stannar åtminstånde denna säsong, vilket han lär o bör göra iaf, floppar han denna säsong så kommer han säljas.. Men han har den där viljan i sig att bevisa att han kan bli lika bra, om inte bättre än han va i Milan.. Men iaf hoppas han stannar, och ja hoppas adebayor stannar också, han ger bra känsla i laget o man ser hans glädje sprider sig i laget, och det säger dom själva så hoppas han stannar..

Anonym

2011-06-17 - 00:17:22
Kaká<3<3<3

Skriv en kommentar