Lionel Messi om han skulle kunna göra 'en Figo': "Nej, jag tror inte att jag kan göra det"


Lionel Messi sa att han skulle hellre gå till en annan klubb än Real Madrid när han fick frågan om han skulle kunna tänka sig att flytta till Barcelonas spanska rivaler.
Lionel Messi

Barcelona
s argentinska superstjärna Lionel Messi säger att han aldrig kommer att överväga en flytt till katalanernas rivaler, Real Madrid.

Även Luis Figo sa något liknande när han beundrades av Barcelona fansen - innan han flyttade till Camp Nou klubbens största rivaler.

När Messi fick frågan om han skulle kunna göra samma sak som Figo, sa han: "Nej, jag tror inte att jag kan göra det. Jag skulle hellre gå någon annanstans. Idag är jag glad i Barcelona."

"Jag mår fint och vill avsluta min fotbollskarriär där innan jag återvänder till Argentina."

Kommentarer

PLaStiK

2011-06-28 - 13:51:30
"Även Luis Figo sa något liknande när han beundrades av Barcelona fansen - innan han flyttade till *Camp Nou* klubbens största rivaler."



Gick han inte till Santiago från Camp Nou? =)

Anonym

2011-06-28 - 13:57:26
Det är väl det som står?

Camp Nou klubbens största rivaler = Real Madrid

Skriv en kommentar