Neymars agent: "Om han var min son, skulle jag vilja att han flyttade till Madrid"


Om agenten fick bestämma skulle den brasilianska superstjärnan Neymar spela för Real Madrid nästa säsong.
Neymar

Neymar
s agent, Wagner Ribeiro, har sagt att om Santos anfallare var hans son, skulle han vilja se honom spela för Real Madrid, eftersom han anser att Los Blancos är världens bästa klubb.

Enligt rapporter är Chelsea redo att signera den 19-årige stjärnan efter att ha misslyckat med att värva honom förra sommaren, men Ribeiro sa att de nio gånger Champions League mästarna är ett lag, som ingen annan klubb är lik.

"Om han var min son, skulle jag vilja att han flyttade till Madrid. De är världens bästa klubb; det finns ingen lik dem. Det är det största en fotbollsspelare vill ha. Jag känner presidenten väl; han är en seriös och passionerad man" sa agenten till AS.

Kommentarer

Anonym

2011-06-13 - 00:01:00
va fan ska leka för.. de är världen bästa klubb som vill ha honom..skit i honom om han ska leka snorunge!

Skriv en kommentar