Santos tränare: "Jag är rädd att samma sak som hände Kaká, kommer att hända Neymar"


Santos tränare, Mauricy Ramalho, säger att han kommer att vara orolig över Neymar om han väljer att flytta till Real Madrid.
Neymar & Kaká

Santos
tränare Mauricy Ramalho har ifrågasatt om Real Madrid kommer att vara det bästa alternativet för den brasilianska stjärnan Neymar.

"Jag är lite rädd över hur det kommer att gå för Neymar i Madrid. Jag är rädd att samma sak som hände Kaká, kommer att hända honom" sa Ramalho.

"Madrid är väldigt olik Santos. Jag vet inte om han kommer att vara fri på planen eftersom Jose Mourinho gillar mycket taktiskt arbete. Han kommer inte att låta dig spela."

Kommentarer

Anonym

2011-06-28 - 13:51:22
Köp agúero istället jag undrar ibland om perez eller mourinho har en hjärna ... vad ska vi med neymar ända han kan är att dribbla

Skriv en kommentar