Chicharito om Madrid rykterna: "Jag spelar redan för världens bästa lag"

Den mexikanska spelaren Javier Hernandez säger att han inte tänker på att lämna Manchester United för de spanska giganterna Real Madrid.
Javier Hernandez, Chicharito
Manchester United
s tvåmålsskytt Javier Hernandez, aka Chicharito, säger att han inte tänker på möjligheten att spela för en annan klubb än världens bästa.

Den mexikanske anfallaren har sammankopplats med Real Madrid, vilket får hans fans i Latin Amerika att bli lite gladare om de ser sin favoritspelare spela för ett land där man pratar spanska.

"Jag förväntade mig inte att spela så mycket, så jag måste tacka mina lagkamrater, tränarstaben och framför allt Gud, för det faktum att saker får bra för mig nu" sa den unga spelaren till UEFA.com.

När man därefter frågade spelaren om ryktena som sammankopplar 22-åringen med Real Madrid, sa han: "Jag säger alltid att jag spelar för världens bästa lag. Mina mål är tack vare hela lagets arbete."