Harry Redknapp angående kvartsfinalen mot Real Madrid: "Det kunde inte ha blivit bättre"


Tottenhams manager, Harry Redknapp, säger att det kommer att vara en spännande match mot Real Madrid i Champions Leagues kvartsfinal.
Harry Redknapp

Tottenham
s tränare Harry Redknapp kunde inte dölja sin spännande tilldragelse när han fick reda på att hans lag kommer att möta de spanska giganterna Real Madrid i kvartsfinalen.

Spurs kommer att åka till Santiago Bernabeu för att spela den första rundan mot Los Blancos, och Redknapp tror att det kommer att vara en tuff utmaning för hans lag att vinna matchen mot spanjorerna.

"Man vill spela dessa matcher, man vill lyckas i sådana matcher och fansen vill gå och se dessa matcher. Det kunde inte ha blivit bättre" sa Redknapp till Tottenhams officiella hemsida.

"Det kommer att bli en svår match, de är självklart ett bra lag. Men man måste se fram emot sådana matcher. Dessa är de stora dagarna i ens liv och stora dagar i Tottenhams historia. Man kan inte ha en mer spännande eller tuffare match (än denna)."

"Jag har alltid sagt att de två spanska klubbarna var, för mig, favoriterna att vinna. Vi fick Real Madrid, som pressar Barcelona hela vägen till mästerskapet, med två stora spelare och en fantastisk tränare. I min åsikt, är han (Jose Mourinho) en av de bästa."

När engelsmännens tränare sedan pratade med tidningen Sky Sports News, sa han: "Vi måste se till att vi är med i matchen, vi måste gå ut och få ett bra resultatet för att försäkra när vi kommer hem att det finns fortfarande något att kämpa för."

"Det kommer att vara trevligt att se Mourinho. Det kommer att bli kul att åka dit. Jag planerar en resa till Madrid, men när jag var där för två veckor sedan blev jag rånad! De kommer förmodligen vänta på mig igen!"

Kommentarer

Anonym

2011-03-18 - 20:23:59
"Jag planerar en resa till Madrid, men när jag var där för två veckor sedan blev jag rånad! De kommer förmodligen vänta på mig igen!"



HAHAHHAHAH

Anonym

2011-03-18 - 22:09:52
alltid samma atityd han sa samma sak när dom fick möta milan

Skriv en kommentar