Kaká: "Om Milan lägger ett bud på mig kommer jag att acceptera det omedelbart"


Real Madrids playmaker Kaká säger att om Milan lägger ett bud på honom, kommer han att acceptera det utan att tveka.
Kaká

Den brasilianska Real Madrid mittfältaren Kaká har sagt att både Milan och dess fans finns fortfarande i hans hjärta, trots att han har flyttat till den spanska huvudstadsklubben.

Den förra Milan stjärnan har inte haft en bra tid i Real Madrid, och fansen börjar förlora tålamodet på att se honom spela lika bra som han gjorde i Italien. Efter att ha förlorat fansens stöd, sägs han vara reda att återvända till klubben där fansen stöttar honom oavsett vad som händer med honom.

"Jag älskar Milan och Milans fans. Milan är en stor klubb och jag hade mina bästa tider i den klubben. Under alla år som jag spenderade där fick jag många vänner och jag jobbade med bra människor" sa Kaká.

"Milans fans är fantastiska och om Milan lägger ett bud på mig, kommer jag att acceptera det omedelbart."

Brassen har flera gånger sammankopplats med en flytt tillbaka till sin förra klubb, och nu är dessa rykten starkare än någonsin. Enligt den italienska tidningen La Gazzetta dello Sport och den spanska sporttidningen AS har Milan och Real Madrid kommit överens om en flytt för playmakern.

Kommentarer

omran

2011-03-27 - 14:01:13
snälla real låt kaka dra till ac milan jag älskar kaka mn jag vill ändå att han ska dra till milan där han var bäst och allt annat här får han ändå inte så mycket spel tid özil har ju tagit hans därförå låt honom dra till milan kaka<33333 real madrid fans är jag

Anonym

2011-03-27 - 14:40:52
MILAN är det snålaste laget jag har sett!!!!



Varför ska de sälja honom för 25mille , chelsea erbjuder 35mille sälj till dom.



Jag har alltid tycckt om kaká , men nu han blir bara skadad och fejkar skador , orkar inte mera-.-

Anonym

2011-03-27 - 14:53:12
"fejkar skador" ?? det gör han absolut inte. han känner sig inte redo så respektera det istället.

Anonym

2011-03-27 - 15:37:41
vad händer? :O :/

Anonym

2011-03-27 - 15:50:15
två komentarer innan:



Han sa ju jag e skadad sedan efter två dagar sa han i median att han fejkade skadan för att han inte kände sig 100%

Anonym

2011-03-27 - 15:50:33
två komentarer innan:



Han sa ju jag e skadad sedan efter två dagar sa han i median att han fejkade skadan för att han inte kände sig 100%

Mr.Fred

2011-03-27 - 15:56:51
Han har insett att han suger så han måste fejka. Dååålig stil Kaka. Nu respekterar jag dig ännu mindre. Och för guds skull stick inte till Milan. Chelsea erbjuder mer pengar. Och Inter kommer köra över Milan nu så stick inte till Milan och förnedra dig.

Anonym

2011-03-27 - 16:24:00
du över mig . hur omogen får man vara egentligen? palla tro på folk som kommenterar något falskt och sedan kritisera kaka för det. vet du vad? just nu har jag större respekt för kaka och mindre respekt för real fansen. hur tänker ni när ni inte stöttar honom egentligen? fy skäms!

Anonym

2011-03-27 - 17:23:34
du över mig:



Vaddå ljuger median och när han sa det vaddå bytte de ut hans röst eller?



Han sa ju själv att han fejkade skadan för att han inte kände sig 100% -.-



kolla median innan du snackar om real fans...

Real4Life

2011-03-27 - 17:46:32
Jag ska säga varför de inte säljer han till Chelsea. för att allt handlar inte om pengar!. Kaka trivs i milan. Kaka vill gå till milan. och för en gång skull tänker Real på vad som är bäst för spelaren och inte pengar pengar pengar!!!

Siempre Madridista

2011-03-27 - 17:52:19
Personligen tycker jag att vi ska göra oss av med Kaka, han drar bara på sig en massa skador. Jag kritiserar inte honom, för när han är på topp är han hur grym som helst men han har ju inte presterat för de pengar Perez investerade på honom. Kommmer ni ihåg sista ligamatchen förra säsongen då kaka valde att avstå från matchen och se den från läktarplats då han inte ville riskera att skada sig för VM...

Ahmed8

2011-03-27 - 18:25:06
Önskar att Inter skulle få honom. För jag hatar Milan så in i helvete. Bara åldersspelare som snart börjar bli 35 eller 40. Snälla alltså! Ni som kritiserar Kaká, Kaká respekterar allt och alla, speciellt alla madridistas. Och ni har ingen respekt tillbaka. Ni går runt och kritiserar honom och ger honom ingen chans. Han säger att han inte är 100% för att han vill ge fansen allt han kan ge, och inte gå runt på planen halvskadad. Alltså jag önskar att han stannar, eller går till Inter. Shit!

zidane

2011-03-27 - 18:47:51
ALLSÅ HÅLLKÄFTEN O RESPEKTERA DE KOLLA HUR MKT HAN HAR HJÄLPT OSS KOLLA HUR MKT HAN ÖPPNAR SPELA FÖR REAL JÄVLA IDIOTER SOM TÄNKER PÅ PENGAR VAFAN REAL E INTE BEHOVENA AV PENGAR DE HAR REDAN ALLT DE VILL FUCKING IDIOT SOM TÄNKER SÅ SOM ATT NI SPENDERAR PENGAR FRÅN ER FICKA!!!!!! VILKA JÄVLA FANS NI E SKÄMMS IDOITER:@!!!!!!!!!

ZIDANE

2011-03-27 - 18:50:07
ALLSÅ HÅLLKÄFTEN O RESPEKTERA DE KOLLA HUR MKT HAN HAR HJÄLPT OSS KOLLA HUR MKT HAN ÖPPNAR SPELA FÖR REAL JÄVLA IDIOTER SOM TÄNKER PÅ PENGAR VAFAN REAL E INTE BEHOVENA AV PENGAR DE HAR REDAN ALLT DE VILL FUCKING IDIOT SOM TÄNKER SÅ SOM ATT NI SPENDERAR PENGAR FRÅN ER FICKA!!!!!! VILKA JÄVLA FANS NI E SKÄMMS IDOITER:@!!!!!!!!!

Mr.Fred

2011-03-27 - 19:16:05
Özil är och förblir mycket bättre än kaka. Och ni som påstår att han hjälp laget. När gjorde han det. Han är ju skadad hela tiden. tycker han kan säljas för vi har redan en bättre playmaker på bänken, Canales.

Pajaseliten

2011-03-27 - 19:27:06
Sälj honom, säger som många andra, kan inte vänta på att han ska hitta sin form i 2 år

Anonym

2011-03-27 - 19:35:21
Erbjud honom till Santos i utbyte mot Neymar! :)

Anonym

2011-03-27 - 21:01:39
Palla diskutera samma sak igen. På varje Kaká artikel måste någon jävla idiot börja kritisera kaká och helt plötsligt är alla emot kaka efter allt han har gjort.



såhär ligger det till: Kaká är och kommer alltid att bara kung. oavsett om han är skadad eller om han inte presterar bra i real. özil är på väg att bli en lika stor spelare som kaka är. men han är absolut inte bättre än kaka - än!

visca barca

2011-03-27 - 21:20:18
real madrid köplaget har förstört ännu en spelare,inte vilken spelar som helst...kaka GÅ TILL MILAN OCH BLI BÄST IGEN

Anonym

2011-03-27 - 21:31:27
kan ju inte påstå att Real har förstört Kaka.. Han har ju varit skadad i 2 år -.-

Kaka<3

2011-03-27 - 22:00:54
3 kommentarer innan: Aa jag håller med dig att nån idiot ska komma och kritisera honom varje gång, MR FRED t.ex.! Seriöst, tänker bara på pengarna och har ingen respekt för realspelarna, vilket underbart fan!

Vad ska kaka göra åt saken? de är inte lätt att vara bra när man inte har spelat fotboll på ett halvår...

Anonym

2011-03-27 - 23:09:50
Ahmeds blogg är det bästa som finns - alltid först med nyheterna!

Anonym

2011-03-27 - 23:43:03
Till alla som tycker att real har förstört honom , är det reals fel att kaká blir skadad? han skulle vara lika mycket skadad i vilket lag som helst-.-

Anonym

2011-03-27 - 23:45:04
Vilken ahmed?

Mig ?

Min pappa?

Min kusin?

Min kompis?

Min syssling?



Skriv gjärna vilken ahmed du menar och vilken blogg :D

Anonym

2011-03-28 - 07:37:50
för siSTA GåNGEN DET STÅR KLART OCH TYDLIGT´ATT BLOGGÄGAREN INTE HETER AHMED FATTA!

Mr.Fred

2011-03-28 - 07:59:44
Haha ni är för roliga =) Och självklart är Özil fett mycket bättre än Kaka. Kaka kanske va bra för 3 år sen men vad har han gjort efter det? Precis. INGENTING. Lipat ihjäl sig har han däremot gjort. Och jag kommer klaga på Kaka ända tills han sticker från Real. För jag vill inte att han ska spela i Real. Vi har bättre spelare på den positionen, Han blir ju skadad så fort han kommer ut på planen. Och än så länge har han inte bevisat att han vill spela i Real. Chelsea kan få han bara vi slipper han =)

Ronaldo<3

2011-03-28 - 09:53:25
ASSÅ ALLA JÄVLA MEDGÅNGSSUPPORTRAR, KAN NI INTE BARA DRA HÄRIFRÅN.

MAN BLIR GALEN PÅ ER

Madrista

2011-03-28 - 11:26:39
Jag hoppas på dt bästa för kaka. Han förtjänar att spela. Under tiden han har spelat för real så har han inte spelat dt bästa. Han var fortfarande skadad när vi köpte han. Tycker bara synd om honom. Han har sj sagt att han inte känner sig redo, både psykiskt o fysiskt. Vi får ta o respektera dt. Han var mkt bättre förut. Ja vill bara att han ska komma tillbaka i bra form som tidigare. Drf ber ja för han att bli på topp igen!

Real4Life

2011-03-28 - 13:53:28
Ja! Jag är den 30:e som Kommenterar! :D

Anonym

2011-03-28 - 15:53:00
Kaká ville inte komma till real från början , så om han inte gillade real från början varför ska real fans älska honom och varför blir man kallad medgångsfan när man vill ha bort en spelare som själv vill gå?

Mr.Fred

2011-03-28 - 15:53:55
Haha klockren =)

Faltan Titulos

2011-03-28 - 16:05:31
svar till den okunniga människan två kommentarer över: Kaká ville gå till real. Real ville ha kaká. Fansen ville ha kaka. Medgångssupportrarna förstör klubben.



Real gjorde allt för att underteckna Kaká. I flera år hade de jobbat med att signera honom. Vad alla kämpade för att se Kaká bära den vita tröjan, och nu vill ni helt plötsligt se honom lämna! Skäms på er. Ni tog ifrån Milan en stjärna som ni sedan behandlade som skit!



Kaká ville flytta till Real Madrid eftersom han beundrade klubben. Real är en stor klubb som alla spelare vill spela för. Hans dröm gick i uppfyllelse, och samma sak hände ronaldo. Men endast en utav dom kunde bli stjärnan. och vi alla vet vem det blev.



Alla ville Kaká. Det var ingen, ingen, ingen som inte gillade denna signering. Men när han förlorade formen började folk förlora sitt hopp om honom. Sedan kom medgångsfansen när ronaldo undertecknades. Vad hände då? Jo, då blev kaka helt plötsligt dålig för att han, som inte ens är en anfallare, gjorde många mål. en mittfältares roll är att få igång spelet. och vi har många gånger sett kaka få igång spelet. Han har alltid varit en hjälte, förr, nu och imorgon.



Hoppas ni inte hoppar på kaka allt för mycket. För ärligt talat har jag aldrig sett en spelare med lika stort hjärta som han..

Mr.Fred

2011-03-28 - 16:49:54
Snacka skit. Jag gilla inte signeringen. Och jag har varit Real supporter i bra många år. långt innan Zidane o company. Finns många som hängde med Ronaldo och inte konstigt. Han är grym. till skillnad från Kaka. Ingen som klagat på att han gör lite mål. Det är inte hans jobb. Sen det du säger om han hjärta o grejer. Han har inget hjärta för Real. hans hjärta ligger i Milan.

Madrista

2011-03-28 - 17:40:30
Dt kmr ta tid för Kaka att återhämta sig. Dt är ju bara synd. Han kmr inte få spela för oss mer. Vi kmr nog sälja han i sommar. Men jag vill inte. Jag tycker fortfarande att vi ska behålla han. Bara för att han är skadad så behöver de inte betyda att vi ska ge upp. Vi har många andra bra i real madrid. Dom BÄSTA! Men men lycka till till KAKA<3

Mr.Fred

2011-03-28 - 18:43:40
Bra sagt men släpp han så Canales får mer tid i Real tröjan.

Anonym

2011-03-28 - 18:45:32
kaká säger det är en viktig vecka för mitt knä...



Kanske en till operation-.-



till Faltan Titulos:



Om kaká hade velat gå till Real hade han gjort det från början och inte dragit ut på tiden. Vi real fans ville ha honom , men han ville göra det bästa för milan. Hansa ju själv i median att han lämnade för Milans dåliga ekonomi och att han var tvungen att dra så deras ekonomi gick upp igen -.-



Du är den okunniga inte den som skrev två komentarer över dig -.-



Ingen riktig fan har någonsin blivit arg på att kaká inte gör mål , vet du varför?

Jo, för han inte har fått tid att visa det efter alla hans skador !

Madrista

2011-03-28 - 19:05:36
Canales borde fan få spela. Mourinho ger inte dom unga chansen att få spela och visa upp att dom oxå kan bli talanger. Men nej nej han låter inte dom spela

Anonym

2011-03-28 - 23:17:19
Madrista , han ger visst de unga chansen -.-



Det är så att Canales har varit skadad länge och får spela lite i taget just nu mot inte så viktiga matcher tills han känner sig perfekt :P

Madrista

2011-03-29 - 08:10:28
Nej han låter inte. Jag snackar inte bara om canales. Dt finns andra unga spelare

hassan

2011-03-29 - 10:03:29
pedro leon är den sämsta värvnigen i hela real madrids historia.de morata har fåt i a laget är bätre en pedro leons.

EmcoRonaldo

2011-03-29 - 12:58:08
alltså varför kritisera pedro leon? glöm aldrig att han räddat oss mot milan!!

aleks

2011-10-17 - 11:33:05
barca filmar mest alla ligor real äger så alla vet det:-d:-d:-d:-d:-d::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::cool::cool::cool::cool:

Skriv en kommentar