Mesut Özil: "Jag skulle vilja möta mitt älskade Schalke, som har legenden Raul"


Mesut Özil hoppas att han kommer att möta det tyska laget Schalke 04, med den förra Real Madrid spelaren Raul Gonzalez, i Champions Leagues kvartsfinal.
Mesut Özil

Efter gårdagens härliga vinst mot Lyon, pratade Real Madrids tyske mittfältare Mesut Özil om matchen. Nu har man tagit sig vidare till kvartsfinalen, och 22-åringen hoppas att spela mot Rauls Schalke 04 i nästa runda.

"Jag är extremt glad över att spela för detta lag och med dessa spelare" sa den förra Werder Bremen stjärnan till pressen. "Jag mår riktigt bra med dem på planen och jag gillar att spela med dem."

"Nu när vi har passerat denna runda, tänker vi endast på att vinna titeln" fortsatte Özil. "Jag bryr mig inte om vilka våra nästa motståndare kommer att vara, men jag skulle gilla att möta mitt älskade Schalke, som har legenden Raul."

Kommentarer

Anonym

2011-03-17 - 17:16:58
Det är bara det att Raul inte vill möta real. Och ändå om schalke är det dåligaste laget av de lag som är kvar i kvarten så hoppas jag att real inte möter schalke för raul

Anonym

2011-03-27 - 13:47:12
drehnte borde inte komma tillbaka till real för att

han är dålig och han gör inget han jälper inte real

han sitter helatiden gör inget så då behöver han

inte komma till real när han spelar är han dålig

han passar bara han gör inet mål för han suger

han vill inte göra mål han vill förlor så det är

bäst att han inte kommer tillbaka nonsin i sit liv



Skriv en kommentar