Real Madrid tränaren Mourinho: "Ni skulle kunna fylla tidningar varje dag med folk som kritiserar mig"




José Mourinho nekar till att han försvarar sina spelare från median och att man kan fylla tidningarna varje dag med citat av folk som kritiserar honom.

José Mourinho

Real Madrid portugisiska tränaren José Mourinho nekar till att han skyddar sina spelare från median. Sedan Januari, är det bara Emmanuel Adebayor som har dykt upp på den schema lagda presskonferensen i Madrid.

"Det är vad ni vill", förklarade Mourinho. "Spelarna här är ingen del av en kommunikationsstrategi, jag attackerar inte någon, eller försvarar, jag går till presskonferensen och säger normala saker."

"Jag tycker att ni hör massor från spelarna under veckan, med matcher i den mixade zonen, före matchen och efter matchen. Ni har så mycket information att jag inte tycker att ni behöver mer."

"Och naturligtvis, om ni skriver om alla människor som har kritiserat mig, skulle ni fylla 20 sidor i er tidning varje dag."

Kommentarer

Anonym

2011-03-03 - 12:22:52
mou kopplas ihop med roma

Anonym

2011-03-03 - 19:33:32
lek lek

Skriv en kommentar