Sandro Rosell: "Jag skulle aldrig signera Jose Mourinho till Barcelona"


Rivalernas president, Sandro Rosell, säger att han aldrig kommer att underteckna Real Madrids portugisiska tränare Jose Mourinho till Barcelona.
Sandro Rosell & Jose Mourinho

Barcelona
s president Sandro Rosell har sagt att han inte är imponerad av Real Madrids tränare Jose Mourinho, och lade även till att han aldrig skulle kunna tänka sig att underteckna portugisen till Camp Nou.

När Rosell pratade med den katalanska tidningen El Mundo Deportivo, sa han: "Jag skulle aldrig signera Jose Mourinho till Barcelona."

Sedan fortsatte Barcelona presidenten att hylla den nuvarande tränaren Pep Guardiola.

"Det kommer att ta många, många år att hitta en annan tränare lik honom. Enligt mig är han den bästa tränaren i Barcelonas historia för titlar, hans sätt att bete sig på, hans historia och hans enkla kommunikation. Det är väldigt svårt, om inte omöjligt, att vara bättre än honom."

"Han är nog den smartaste personen i klubben och den bäst informerade. Ingen tvekan om detta. Om han en dag vill, kommer jag att rösta på honom som president."

Kommentarer

Real4Life

2011-03-28 - 17:26:12
OMG. Klart man säger så som president till barcelona när man är rival med Real madrid! Jag lovar och svär om mourinho hade istället gått till t.ex. milan eller man utd istället för Real hade presidenten sagt

"Jag vill ha mourinho i Barcelona Såklart!"

Anonym

2011-03-28 - 19:04:48
fel av dig real4life. När var det sist barca ville ha någon från real? Barca kunde lika bra som alla andra klubbar i europa, ha frågat efter sneijder eller robben när ni desperat skyndade er med att sälja dem efter köpet av kaka och ronaldo.

Real4Life

2011-03-28 - 19:09:31
Du över mig. Om du kan läsa (Vilket jag tvivlar på)

Sa jag om Mourinho aldrig hade kommit till real. Asså jag sa om han hade get sig av till milan eller man utd istället för Real. Då hade presidenten inte sagt så!

Anonym

2011-03-28 - 19:58:09
Real4life du har rätt

Real4Life

2011-03-28 - 20:28:07
Klart jag har rätt bror!



Btw. Fixa Ett namn! :D

Skriv en kommentar