Sevillas anfallare Alvaro Negredo: "Jag har aldrig tänkt på en flytt tillbaka till Madrid"


Sevillas anfallare Negredo har sagt att han inte är intresserad av en flytt tillbaka till Real Madrid.
Alvaro Negredo

Sevilla
s spanska anfallare Alvaro Negredo, har gjort klart att han inte är intresserad av en flytt tillbaka till de spanska giganterna Real Madrid i sommar.

Santiago Bernabeu klubben har möjligheten att köpa tillbaka 25-åringen för en summa på 17 miljoner euro, och de senaste rapporterna hävdar att Los Blancos överväger möjligheten att signera Negredo, och sedan använda honom i sitt försök att underteckna Atletico Madrids anfallare Sergio Agüero.

"För tillfället tänker jag endast på Sevilla. Jag signerade ett femårskontrakt här och jag planerar att stanna här tills mitt kontrakt löper ut" sa Negredo till Marca.

"Det har inte funnit något tillfälle den här säsongen där jag har tänkt på en flytt tillbaka till Madrid. Det skulle vara brist på respekt mot Sevilla om jag tänkte på Real Madrid."

"Jag sa till mig själv att det inte var världens undergång när jag lämnade Madrid för Almeria för några år tillbaka. Jag är tacksam till Almeria som gav mig chansen att bevisa mitt värde. Nu är jag i Sevilla och jag gör alltid mitt bästa för denna klubb."

Kommentarer

Agron

2011-03-10 - 19:09:47
Vi vill endå inte ha dig ;) ziiiiiipppppppp dig mannen

Jodinho

2011-03-10 - 20:00:58
Vadå vill inte ha han? Det är såna spelare real borde satsa mer på! Egna talanger med hjärta för klubben, men real har behandlat han som skit och jag förstår att han är lite bitter.. Jag tycker att vi borde värva tillbaka honom och behålla honom, han är ju faktiskt bra (en perfekt truppspelare)..

hehe

2011-03-10 - 20:05:25


Vi har inte heller tänk o köpa tillbka dig heller amatör

Anonym

2011-03-10 - 20:38:46
Jag tror inte eller Real har nånsin tänkt på köpa tillbaks dig

Hala Madrid

2011-03-10 - 21:52:46
Haha skitsnack. Alla vill till Madrid!

HalaMadrid

2011-03-10 - 23:26:55
Soldado är en egenprodukt vi borde värva tillbaka.

Real4life

2011-03-11 - 15:01:26
Asså det står om skit mycket spelare som Real är intresserade av men inget stämmer typ.



Förresten Real vill inte ha dig!

Skriv en kommentar