Cristiano Ronaldo säger att median misstolkade hans ord efter förra veckans El Clasico


Cristiano Ronaldo har gått ut för att klargöra att det inte är något problem mellan honom och Jose Mourinho, och att median missuppfattade portugisens ord.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s superstjärna Cristiano Ronaldo har förnekat spekulationer om ett gräl, mellan portugisen och tränaren Jose Mourinho, som pressen skapade.

Ronaldos ord efter förra veckans Champions League förlust mot Barcelona tolkades som en kritik på Mourinhos taktiska planer.

Men igår kväll, efter den oavgjorda 1-1 matchen på Camp Nou, insisterade Ronaldo: "Jag sa att jag gillade att spela bra. Det var en storm i en tekopp."

"Jag känner mig bekvämare när jag spelar i en plats än i en annan. Jag menade inte ett sådant meddelande (att han var missnöjd med Mourinhos taktik). Jag är van vid att domarna dömer bra och pressen måste veta att det är vad jag menade."

Skriv en kommentar