Fabio Coentrao: "Det är upp till klubbarna att nå en överenskommelse om transferavgiften"


Spelaren som är sugen på att spela för den spanska klubben Real Madrid, säger att det är upp till huvudstadsklubben och Benfica att komma överens om en avgift.
Fabio Coentrao

Benfica
s försvarare Fabio Coentrao har ännu en gång pratat om sin önskan att flytta till Real Madrid i sommarens transfermarknad, och han har gjort klart att det är upp till de båda klubbarna att nå en överenskommelse.

"Det finns ett ömsesidigt intresse mellan mig och Real Madrid. Det är dock upp till klubbarna att nå en överenskommelse angående en transferavgift" sa Coentrao till Marca. "Jag kan endast hoppas att min dröm att spela för Real Madrid ska bli verklighet."

"Jag skulle spela i vilken position tränaren behöver mig. Allt är bra för mig förutom att spela som målvakt. Jag kommer att spela där Mourinho vill att jag ska spela."

Skriv en kommentar