Pep Guardiola tror att Sergio Busquets är oskyldig: "Jag tror på honom"


Katalanernas tränare, Pep Guardiola, säger att han är på Sergio Busquets sida som hävdar att han inte förolämpade Marcelo rasistiskt.
Sergio Busquets, Jose Mourinho & Pep Guardiola

Barcelona
s tränare Pep Guardiola har försvarat sin mittfältare Sergio Busquets, som har anklagats för att ha förolämpat Real Madrids vänsterback Marcelo rasistiskt.

Guardiola säger att han tror att spanjoren, som påstås ha förolämpat Marcelo i den första Champions League matchen mellan Real Madrid och Barcelona, är oskyldig.

"Jag kommer inte säga till er vad han sa till mig, men jag har känt honom under en lång tid och jag tror på honom" sa Guardiola, rapporterar Tribalfootball.

"Om jag tror på honom, vilket jag gör, kommer han att spela finalen" avslutade tränaren.

Kommentarer

AntiBarcelona

2011-05-15 - 14:31:45
Sista Meningen Visar Bara Att Han Tänker Ta Ett Snack Med Platini Och Stoppa Några Mynt I Rövhålet På Honom

Skriv en kommentar