Tomas Mejias: "Jag har drömt om att göra debut sedan jag var ett litet barn "


Igår gjorde Tomas Mejias debut för den spanska huvudstadsklubben och Castilla spelaren är glad över att äntligen ha debuterat för Real Madrid.
Tomas Mejias

Real Madrid
s portugisiska tränare Jose Mourinho bestämde sig för att låta den unga målvakten Tomas Mejias debutera för A-laget i tisdagens 4-0 vinst mot Getafe.

"Jag har drömt om att göra debut sedan jag var ett litet barn och det känns härligt att äntligen göra debut för laget. Jag trodde aldrig att jag skulle få speltid och var riktigt överraskad. Det var en härlig upplevelse" sa Mejias till Goal.com.

"Vi diskuterade aldrig möjligheten att byta in mig. Mourinho sa till mig att vara lugn och att inte stressa. Så jag fortsatte att vara lugn och spelade så som jag gör i Castilla."

"Nu kommer jag återigen tänka på Castilla och försöka vinna. Efter det, måste vi vänta och se på vad framtiden kommer att ge."

Skriv en kommentar