Antonio Cassano: "Jag skulle vilja dedikera ett stort tack till Real Madrid"


Efter att Los Blancos spelare bar tröjor med ett stöttande meddelande till Antonio Cassano, har den förra Real Madrid spelaren tackat den spanska huvudstadsklubben.
Antonio Cassano

AC Milan
s anfallare Antonio Cassano har tackat Real Madrid (och alla som önskar honom väl) för att de visade sitt stöd efter hans hjärtoperation.

Den 29-årige målgöraren skrev ett öppet brev som publicerades på AC Milans officiella hemsida, där han tackade alla som stöttade honom.

Italienaren tackade särskilt Real Madrid - hans förra klubb - vars spelare bar tröjor med meddelandet "Forza Cassano" i söndagens vinst mot Osasuna.

"Jag tackar alla de som önskade mig väl när jag kom ut från sjukhuset. Jag skulle vilja dedikera ett stort tack till Real Madrid, speciellt presidenten Florentino Perez och tränaren Jose Mourinho".

"Nu kommer jag vila hemma i Genoa och jag kommer att följa mitt Milan och mitt landslaget på tv. Jag lovar att jag kommer att vara tillbaka på planen snarast".

Kommentarer

tahsin

2011-11-09 - 14:21:06
<3 Cassano

Skriv en kommentar