Arbeloa: "Jag tänker inte på vad Barcelona gör - Jag har inte tid med dem"

Den förra Liverpool högerbacken Alvaro Arbeloa säger att Real Madrid fokuserar endast på sig själva och tänker inte på rivalerna.
Alvaro Arbeloa

Real Madrid
s försvarare Alvaro Arbeloa har klargjort att hans lag fokuserar på att hans lag fokuserar på sin egna prestation än på hur rivalerna, som Barcelona och Valencia, presterar i La Liga.

Los Blancos leder i La Liga med tre poäng mer än Barcelona (Real Madrid har spelat en match mindre), men spanjoren varnar att säsongen inte är över.

"Jag tänker inte på vad Barcelona gör. Jag har inte tid med dem. Jag har mycket att tänka på Madrid. Vi bör inte titta på Barcelona, Valencia eller något annat lag" sa Arbeloa till AS.

"Säsongen är fortfarande lång. Vi måste vara tålmodiga eftersom det finns många matcher kvar att spela. Vi har inte vunnit La Liga än och har fortfarande en lång väg att gå. Det är inte viktigt hur många poäng vi ligger före med just nu".