Cristiano Ronaldo "pekade fingret" åt Bosnien supportrar som hånade honom


Den spanska sporttidningen Marca rapporterar att Cristiano Ronaldo "pekade fingret" åt den bosniska publiken som hånade honom i dagens träningspass med det portugisiska landslaget.


Den portugisiska Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo svarade på laser-riktade bosniska supportrar med en obscent gest, rapporterar Marca.

Den 26-årige anfallaren är i det forna Jugoslavien med det portugisiska landslaget, och enligt rapporter välkomnades han på flygplatsen med ramsor som hyllar hans rival Lionel Messi.

Glåporden sägs ha fortsatt under ett officiellt träningspass, och när en supporter riktade sin laserpekare mot superstjärnans ansikte, pekade han sitt långfinger mot publiken.

Kommentarer

Carlos

2011-11-11 - 15:06:38
Helt rätt Ronaldo :thumbup::thumbup:

Anonym

2011-11-11 - 15:07:05
ser inte att han pekar finger?

Anonym

2011-11-11 - 15:08:20
Jag kommer från bosnien.. har många i familjen som är Barca fans. Men fy Ronaldo! FÖRSÖK OCH LT BLI om dom nu sjunger "Messi" visar bara att du blir avunsjuk eller upprörd.. RAUUUUUUUUUUUL VAR E DU?

Anonym

2011-11-11 - 15:47:55
Bosnier och Serber är riktigt omogna. inte många andra länder skulle ställa sig öppet och håna sådär på en flygplattes. På arenan förtår jag, men int på flygplattsen. Det är därför det aldrig kan bli nån "fred" mellan bosnien och serber. För ingen av dom kan vara "the better men".

madrid

2011-11-11 - 16:05:49
man såg inte att han peka:love:

Ramos

2011-11-11 - 16:47:50
vart pekar han fingret?:O

Raul

2011-11-11 - 19:16:24
Jag är hemma, vart är du dåååå ??



Jag ser fan inte att han peka finger, bloggägarens egna slutsatser :D

Agee

2011-11-11 - 19:52:19
Glåporden sägs ha fortsatt under ett officiellt träningspass, och när en supporter riktade sin laserpekare mot superstjärnans ansikte, pekade han sitt långfinger mot publiken.



Måste ni föfan alltid klaga på bloggägaren ? det står på en träningspass inte på flygplatsen!! snälla förstå nån gång!

Experten(1)

2011-11-12 - 01:22:46

Experten(1)

2011-11-12 - 01:27:18
Skulle själv agerat på någorlunda sätt är klart man irriteras på omogna supportrar som är rädda för att åka ut.

Då säger jag bara en sak ni ska ju fan inte få vara med i em ni har smutsat ner ert land,Ronaldo pekade fingret då han fick laser på sig han bryr sig knappast om dem ropar Messi.

Han har enromt bra självförtroende men att irritera honom på andra sätt kan gör honom arg.

Där fick dem svaret,men det är inte bara bosnien som gör så när Ronaldo kommer.

Ronaldo är en underbar spelare men hans tidigare bakgrund har varit stökig men han har förändrats men inte bland Barcelona fansen kan lova att hatet skulle sluta om han går till Barcelona.

Raul

2011-11-12 - 01:46:20
Fyfan Experten bra skrivet :)

Asså håller fan me dig att dom roppar messi vem fan bryr sig om den tratten, men att få en grön laserstråle rakt i ögat är inte det bästa.

så for en spelare gör ngt som ronaldo så får han världens skit men horan med lasern do.. önska Ronaldo hade gjort mål :)

Anonym

2011-11-12 - 03:20:49
Själv skulle jag göra såhär. JAg tänker såhär. Jag är miljonär. Jag skiter i om en liten bosnien hora skiker nåt skit. Han ska fan få ett finger! Jag är lite av Rock n roll stilen och ingen jävel ska få trampa på mitt liv. Jag har ett och inge jävla idiotjävel ska få trampa på det minsta.

Bra Ronaldo, sparka ner dom om du vill. Jag följer dig ändå. JAg skiter i bögpresen.

(För övrigt har jag inget mot bögar och horor, etc. Men jag hatar idioter)

Anonym

2011-11-12 - 04:23:24
jag märker fan själv vad mkt stavfel och särskrivning det är här. Jag var jävligt full. Men jag står fast vid tanken.

Skriv en kommentar