Legenden Ronaldo: "Jag hoppas att Real Madrid vinner La Liga och Champions League"


Den förra Real Madrid stjärnan, Ronaldo, hoppas att hans förra klubb kommer att slå Barcelona och vinna La Liga samt Champions League titeln.
Ronaldo

Den förra Real Madrid anfallaren Ronaldo hoppas att Santiago Bernabeu klubben kommer att vinna både La Liga och Champions League denna säsong.

De spanska giganterna ligger för närvarande på första plats i ligatabellen med 34 poäng från 13 matcher. Dessutom har de även kvalificerat sig till Champions Leagues åttondelsfinal.

Legenden Ronaldo hoppas att den spanska huvudstadsklubben kan behålla sin imponerande form, och sa till AS: "Jag kan inte säga om Real Madrid och Barcelona ligger på samma nivå eller om Madrid spelar bättre än Barca. Jag kan endast säga att jag hoppas att Madrid vinner La Liga och Champions League, och att de slår Barcelona".

"Jag försöker följa La Liga så mycket som möjligt. Jag kunde inte se derbyt, men jag vet att Madrid vann och att de har en bra form. Jag tror att de kan uppnå stora saker denna säsong".

Kommentarer

guti haz

2011-11-28 - 13:14:04
den bästa spelaren genom tiderna med stor marginal ingen kan nånsin jämföras me han

malle

2011-11-28 - 13:29:13
till guti haz



Kunde inte sagt det bättre!



Hala madrid & Hala Legenden Ronaldo !

Anonym

2011-11-28 - 19:43:31
tror zidane och raul har haft samma klass som honom?

Experten(1)

2011-11-28 - 20:03:57
Ronaldo realmarids absolut bästa spelare en av de största legenerna nånsin.

CR kan också bli en ny brasse Ronaldo men för det krävs titlar, men är absolut den bästa målskytten någonsin!! mer kommer han att bjuda på :)

:thumbup::thumbup:

Skriv en kommentar