Nuri Sahin: "Jag är jätteglad över att spela min första match för Real Madrid"


Nuri Sahin delade med sig av sin glädje efter att ha debuterat i dagens stora La Liga vinst.
Nuri Sahin

Den turkiska mittfältaren Nuri Sahin debuterade för Real Madrid i dagens 7-1 vinst mot Osasuna, då han ersatte Khedira i den andra halvleken.

"Det har varit en fantastisk dag för mig. Jag skulle vilja tacka alla på Santiago Bernabeu, mina lagkamrater, tränaren och presidenten. Nu måste jag jobba hårt för att kunna hjälpa laget" sa Sahin till Real Madrids officiella hemsida.

"Jag är jätteglad över att spela min första match för Real Madrid. Det har varit svårt att vara skadad. Jag var lite nervös innan jag hoppade in eftersom det var min första match framför fansen. Jag kände mig självsäker och glad efter några minuter. Vi måste fortsätta jobba hårt eftersom vi kommer att spela svåra matcher efter ligapausen".

Kommentarer

Bästa Nuri Sahin!!! <333

2011-11-06 - 18:05:34
Det var riktigt kul att se dig försa gången spela i Real Madrid!!



Hala Madrid!!

saido

2011-11-07 - 00:59:14
det var jätte kul att se dig första gång :love:

Hala Madrid HALA SAHIN:love::love:

Marre

2011-11-07 - 09:52:45
Missade tyvär matchen, men var han bra elr ?

Bästa Nuri Sahin!!! <333

2011-11-07 - 15:35:15
Ja det var han! Han skulle nästan göra mål på en frispark när han precis kom in och började spela!!! :love::love::love:



Hala Madrid!!!

Alan

2011-11-07 - 20:35:03
Den här snubben kommer att få spela allt oftare nu. Han har en sinnessjuk touch när han passar bollen. Hans frisparkar ska vi inte ens snacka om. Snubben är ett riktigt bra köp.

Skriv en kommentar