Sergio Ramos: "Jag kommer aldrig att utesluta en återvändning till Sevilla"


Världsförsvararen Sergio Ramos säger att han aldrig kommer att utelämna en flytt tillbaka till sin gamla klubb.
Sergio Ramos

Real Madrid
s spanska försvarare Sergio Ramos kan inte utesluta en återvändning till sin förra klubb Sevilla i framtiden.

Den 25-årige högerbacken, som numera spelare som mittback, har sett sin karriär och profil explodera sedan sin flytt till den spanska huvudstadsklubben.

"Jag kommer aldrig att utesluta en återvändning till Sevilla, och säga nej" sa Ramos, rapporterar Tribalfootball. "Men jag är jätteglad i Real Madrid. Jag har varit här i många år och det har gett mig många saker som person; både professionellt och inom sporten".

"Men det är sant att Sevilla kommer alltid att ha en plats för mig".

Kommentarer

real fans mitt hjärta

2011-11-10 - 18:07:26
jag ber dig sergio ramos flyta aldrig till nn annan stan för utom real madrid är din bäst from och framtid älskar dig :love:

Anonym

2011-11-10 - 18:56:13
hahahh vafaaaaan snackar du om ? SERIÖST

Ramos

2011-11-10 - 19:19:27
hoppA tt hN ldrid lämnar!!:love:

Cristiano Ronaldo

2011-11-10 - 20:22:06
valdes är SKADAD



MESSI ÄR SKADAD:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Anonym

2011-11-10 - 21:11:48
var fick du faktan att messi och valdes är skadade:question::question::question::question::question::question::question:

Carlos

2011-11-10 - 22:42:00
real fans mitt hjärta:



Va fan svamlar du om? :question:

Raul

2011-11-10 - 23:48:48
Asså seriöst men vafan snackar du om Ramos ?? hoppA tt hN idrid lämnar..:/ förlåt men min brors son som är 1 år skriver mycket bättre än va du gör..



inget illa menat men snälla försök o skriva så man iaf förstår bryr mig inte om felstavning t.o.m jag stavar fel men skriv så man iaf fattar..

ramos

2011-11-11 - 16:49:50
Till Raul

Hoppas att han aldrig lämnar:-d



råkade trycka på capslock ist för A



ber om ursäkt för det, är jag förlåten?:blush:

Skriv en kommentar