Zinedine Zidane: "Jag tycker att vi ligger på samma nivå, om inte ett steg över Barcelona"


Den förra Real Madrid stjärnan Zinedine Zidane tror att Santiago Bernabeu klubben ligger antingen på samma nivå som Barcelona eller så är Los Blancos bättre.
Zinedine Zidane

Zinedine Zidane
tror att nu är det Real Madrids år att äntligen bryta Barcelonas dominans eftersom fransmannen tror att Jose Mourinhos män är bättre än den katalanska klubben.

För närvarande leder Los Blancos i La Liga med tre poäng mer än Camp Nou klubben. Den spanska huvudstadsklubben förlorade Primera Division samt Champions League titeln förra säsongen, men lyckades vinna Copa del Rey trofén.

"Mellanrummet mellan Madrid och Barcelona har minskat. Det finns en stor skillnad jämfört med förra säsongen" sa Zidane till Canal Plus. "Jag tycker att vi ligger på samma nivå, om inte ett steg över Barcelona".

Sedan hyllade legenden Jose Mourinho, och sa: "Mourinho är den bästa och jag har lärt mig så mycket från honom. När man är en spelare inser man inte vikten av en tränaren, men nu inser jag det".

Kommentarer

Anonym

2011-11-14 - 16:47:45
vi ÄR bättre än dom:-P:-P:-P:-P:-P:-P

Pierre

2011-11-14 - 16:56:15
TYKER zidanne sk a snöra p å sej skid orna Å börja spel a fot boll IJEN

Anonym

2011-11-14 - 17:06:16


WwR

2011-11-14 - 20:44:43
Du kan sluta använda andras namn man vet att det är inte blogg ägaren för han skriver annorlunda så sluta använda andras namn

Skriv en kommentar