Arsenal är intresserade av Real Madrids 16-årige akademispelare Jose Rodriguez


Premier League klubben Arsenal kommer att erbjuda Real Madrids unga spelare, Jose Rodriguez, ett femårskontrakt.
Jose Rodriguez

Arsenal
s tränare Arsene Wenger planerar att signera Real Madrids underbarn, Jose Rodriguez Martinez, rapporterar den engelska median.

The Mirror
säger att den 16-årige mittfältaren är redo att flytta till Emirates Stadium efter att Arsenals spanska scout Francis Cagigao höll koll på tonåringen under en viss tid.

Efter att ha imponerat i VM U-17, kommer Arsenal att förhandla med Real Madrid om en avgift. Wenger kommer att erbjuda Rodriguez ett femårskontrakt som startar redan nästa säsong.

Gunners, som signerade Hector Bellerin och Jon Toral från Barcelona i somras, är även intresserade av en annan ung Real Madrid spelare.

Kommentarer

Anonym

2011-10-10 - 15:47:14
Stackars Barcelona som blev av med Jon Toral och Hector Bellerin på en enda säsong. Haha Assnal vill också ha Deulofeu, Thiagos bror Rafael, Samper och Alejandro grimaljdo? Haha kommer bränna upp deras plan om dom rör våra!! VI ÄR INTE BARCA!!!!!!

real madrid

2011-10-10 - 18:32:56
HÅLLER MED DIG ÖVER MIG!!!

OM DEM SNOR HONOM SÅ JAVLAR!!!!! HAAHAHHA tror dom att vi är idioter eller!

real fans mitt hjärta

2011-10-10 - 20:55:29
jep jep.. jag håller också med brorsan :thumbup::-d

Anonym

2011-10-11 - 18:09:58
Aldrig att han lämnar det är ju den nye CR7 vi snackar om jag har sett killen spela många gånger och han är för fan både snabb,stark,rörlig,teknisk (sjukt teknisk) i mina ögon är han bättre än Thiago om han lämnar så kan dom lika gärn stänga R.M Castilla

Johana

2011-10-11 - 18:28:21
stick din bögggg,,, han lovade förut att han ska stanna Real madrid,, men synd för mig ,, vilken äckligt pojkvän har jag

Amanda

2011-10-11 - 18:29:15
:love::love:

Skriv en kommentar