Barcelonas förra president: "Jag gjorde ett misstag när jag lät Mourinho lämna Barcelona"


Barcelonas förra president, Josep Lluís Nuñez, har hyllat Real Madrids 48-årige taktiker, Jose Mourinho.
Jose Mourinho

Den förra Barcelona presidenten Josep Lluís Nunez har tystat kritikerna och hyllat Real Madrids portugisiska tränare Jose Mourinho.

Nunez jobbade med den förra Cheslea och Inter tränaren i Barcelona, då The Special One var en assistent till Sir Bobby Robson.

"Jag har inget annat än ord av tack till Mourinho. Han var en fantastisk medarbetare med Bobby Robson. Om jag gjorde ett misstag så var det att jag lät honom lämna Barcelona, eftersom med Luis Van Gaal vann vi två liga titlar och den tredje vann vi inte när Mourinho gick till Porto och blev europeisk mästare" sa Nuñez, rapporterar Tribalfootball.

"Han har alltid varit mycket god med mig, han har varit mycket trogen".

Kommentarer

Anonym

2011-10-24 - 19:22:14
Mourinho vill inte ha något mer att göra med hycklar barca :thumbup::thumbup:



HASTA FINAL VAMOS REAL :-d

Raul

2011-10-25 - 09:44:39
Hastla el final :P

Skriv en kommentar