Jose Mourinho hyllar sin spelare: "Fotbollen bör glädjas över Kakás återkomst"


Den brasilianska stjärnan Kaká har hyllats av Real Madrids tränare, Jose Mourinho, som tycker att mittfältaren är en fantastisk spelare.
Kaká

Real Madrid
s playmaker Kaká har hyllats av klubbens portugisiska tränare Jose Mourinho, som tror att den sydamerikanska spelaren har fått nytt bränsle i sin karriär denna säsong.

Den 28-årige mittfältaren har haft en fantastisk form sedan början av denna säsong, att han har vunnit tillbaka sin plats i startelvan samt inkallats till det brasilianska landslaget.

"Jag har känt den riktiga Kaká" sa Mourinho till klubbens officiella hemsida. "Han var en fantastisk spelare när jag var i Italien. Real Madrid har aldrig haft den versionen av honom och han har äntligen hittat den fysiska balansen".

"Han njuter av att spela fotboll. Han är stark och bra på att ändra matchens tempo. Det är bara naturligt för honom att återvända till det brasilianska landslaget och jag är glad för honom eftersom han har förtjänat det genom sitt hårda arbete".

"Fotbollen bör glädjas över Kakás återkomst".

Kommentarer

Ronaldo<3

2011-10-29 - 15:42:05
Jag har stöttat Kaka sen han kom till Madrid, alla andra medgångsupportrar slutade stötta dig.



Men nu har jag märkt att jag stöttade dig inte i onödan för just nu är du bland dom hetaste mittfälältarna i världen.

Kaka, du är värd detta.



Ronaldo<3

Kaka<3



Hela Real Madrid <3

Agee

2011-10-29 - 15:55:23
Kaká är 29 år gammal inte 28 ?? :)

real madrid

2011-10-29 - 18:37:52
Kaká Returns (2012)



IMDB Betyg: 9.7/10

Votes: 4128812



Info: The return of Ricardo Kaká, it's about a fine sportsman fighting throw ingury to become a HERO of Real Madrid C.F.! The Club he dreamt about playing for if he would ever leave Ac Milan which he did.

Anonym

2011-10-29 - 22:54:20
alla utom Mr. Fred

Skriv en kommentar