Kaká: "De stående ovationerna jag fick gjorde mig glad"


Den förra AC Milan stjärnan Kaká är glad över de stående ovationerna han fick efter målet han gjorde i den 58:e matchminuten.
Kaká

Efter Real Madrids 4-1 vinst mot Real Betis pratade Kaká med median, och sa till Real Madrids officiella hemsida: "Higuain har gjort nio mål på fyra matcher och det är fantastiskt. Han bör gratuleras. Vi är alla glada med hans strimma. Nu har tränaren ett problem".

"De stående ovationerna jag fick gjorde mig glad. Det är viktigt för mig att fortsätta förbättra mig. Jag tror att det är den tredje matchen jag spelar med Özil. Han är en väldigt intelligent fotbollsspelare. Det är lätt att spela med honom".

"Konkurrens i en trupp som vår är positiv eftersom det håller oss alla vakna. Vissa spelare kom från långa resor de senaste dagarna. Marcelo var en utav dem; han spelade mot Costa Rica och Mexiko. Nattens (gårdagens) match var viktig".

Skriv en kommentar