Khedira om utvisningen mot Levante:"Mourinho sa till mig att händelsen är i det förflutna"


Sami Khedira säger att efter försluten mot Levante pratade han med tränaren Jose Mourinho som sa åt honom att glömma händelsen som skedde under matchen.
Sami Khedira

Real Madrid
s mittfältare Sami Khedira har insisterat på att det inte finns några problem mellan honom och tränaren Jose Mourinho efter 1-0 förlusten mot Levante tidigare denna säsong.

Tysken fick sitt andra gula kort i ett 'litet' bråk mellan Levante- och Real Madrid spelarna. Med tio män på plan kunde La Liga klubben göra mål och på så sätt ta tre viktiga poäng. Efter matchen kritiserades han av Mourinho, som gav honom ansvaret för förlusten.

Dock har paret diskuterat händelsen och Khedira klargjorde att allting har glömts nu.

"Jose Mourinho pratade med mig om händelsen och sa att han är nöjd med mina prestationer och att händelsen är i det förflutna" sa Khedira till Sport Bild.

"Det andra gula kortet var ett dumt misstag av mig. Dock är jag fortfarande förvånad över kalabaliken. Skriver pressen om fotboll eller skandaler? Jag tänker bara på fotboll och lyssnar på tränaren, som jobbar med mig varje dag".

Kommentarer

Anonym

2011-10-05 - 17:21:11
Khedira gjorde välll inte så mkt. Det var isåfall Di maria som borde få de största uttaget. Som han oxå fick av Mou tydligen xD Mou är mannen hela dan xD

real fans mitt hjärta

2011-10-08 - 21:57:23
;-)

Skriv en kommentar