Angel di Maria: "Jose Mourinho är den bästa tränaren jag har haft"


Real Madrids argentinska ytter, Angel di Maria, har hyllat Los Blancos portugisiska tränare Jose Mourinho, som han anser är världens bästa.
Angel di Maria

Angel di Maria
har blivit en nyckelspelare i Real Madrid i den senaste säsongen, och spelaren har hyllat tränaren Jose Mourinho i en intervju med Ole.

"Jose Mourinho är den bästa tränaren jag har haft i hela min karriär. Han kan stå ut med all press så att vi återstår lugna. Han får dig att känna att det inte är ditt ansvar."

"När det inte går som man vill att det ska göra stöttar han dig och säger till dig att du ska fortsätta spela. Han ger oss chansen att fortsätta göra det."

"Det är inte lätt att spela för mitt landslag. Jag känner mig bekvämare i klubben eftersom jag tränar med mina lagkamrater varje dag. Att spela för en av världens viktigaste klubbar har lärt mig att möta vilken utmaning som helst."

Kommentarer

Anonym

2011-09-01 - 14:49:05
Jag tycket att Di Maria är bätrre än ronaldo Ronaldo börja leka sig och tror han är kung killen dribllar aldrid mot barca de gör Di Maria och C.R7 TROR HAN ÄR KUNG FÖR ATT ÄR KÄND VEM HÅLLER ME MIG?



Ursäkta mig om jag sa något ni inte tycker om ;)

Anonym

2011-09-01 - 14:49:51
Jag tycket att Di Maria är bätrre än ronaldo Ronaldo börja leka sig och tror han är kung killen dribllar aldrid mot barca de gör Di Maria och C.R7 TROR HAN ÄR KUNG FÖR ATT ÄR KÄND VEM HÅLLER ME MIG?



Ursäkta mig om jag sa något ni inte tycker om ;)

Anonym

2011-09-01 - 14:50:37
Det var Ali som skrev de ovanför mig

Hahahahaha

2011-09-01 - 15:01:34
Du som tycker att DiMaria är bättre än ronaldo är dum i huvudet

Anonym

2011-09-01 - 15:09:00
Nej men ronadldo gör inget han springer från barca di maria dribllar

Anonym

2011-09-01 - 16:47:40
:love::blush::tired::thumbdown::thumbdown::question::-s;-):-O:-d:-P:-);-P:love::-):blush::cool::-d:-|:question::question::-(:-(:-P:-d:cool::blush::love::love:;-P

HalaMadridAndÖzil

2011-09-05 - 22:36:38
Bådda är lika bra! Bådda är bra på någonting! :thumbup::thumbup::love::love:;-);-)



Hala Madrid!

Skriv en kommentar