Levantes Xavi Torres: "Det är mycket lättare att slå Real Madrid än Barcelona"


Xavi Torres har gått till attack mot Real Madrids försvarare Pepe och avslöjade att han anser att det är mycket lättare att vinna mot Real Madrid än dess rivaler Barcelona.
Xavi Torres (och Coentrao)

Levantes
mittfältare Xavi Torres var chockad över attacken från Real Madrids försvarare Pepe i söndags.

Den portugisiska mittbacken skrapade den bakre delen av Torres fotled innan han slog till honom på huvudet när han låg på marken. Pepe fick ett gult kort för händelsen, och bad inte om ursäkt efter matchen.

Torres, en före detta Barcelona spelare, gillade inte Pepes beteende och sa: "Jag är chockad, först blev jag sparkad i hälen och sedan i huvudet. Jag trodde inte att han menade det men sedan sa jag nej, han menade det verkligen. Det som överraskade mig var domaren som såg det men ändå så utvisade han honom inte".

"Det fanns ingen ursäkt från honom. Men vi alla känner Pepe. Jag förväntade mig det. Han är en av de bästa försvararna i världen, men han borde inte göra sådana saker".

Till sist lade han till: "Det är mycket lättare att slå Real Madrid än Barcelona".

Kommentarer

Anonym

2011-09-20 - 17:35:27
konstgt då

-.-.-.-.-.-.-.--.

2011-09-20 - 19:11:19
det är lättare att spela i levante än Världensbästa lag Real Madrid<3:thumbup:

Skriv en kommentar