Messi angående Mourinhos senaste kommentar: "Jag försöker att inte bry mig om vad han säger"


Barcelonas superstjärna Lionel Messi hävdar att han inte bryr sig om kommentarer från Real Madrids tränare Jose Mourinho.

Lionel Messi

Den argentinska stjärnan Lionel Messi har under den senaste tiden kopplats med en flytt från Barcelona. Och förutom det har även Real Madrids portugisiska tränare Jose Mourinho kommenterat anfallarens spelstil.

Den katalanska pressen hävdade att Manchester City lade ett bud på målgöraren förra månaden, men Messi vill inte lämna Barcelona.

När argentinaren pratade om Jose Mourinhos senaste kommentar, att Cristiano Ronaldo inte filmar - till skillnad från vissa andra spelare (Mourinho menar att argentinaren filmade i Barcelona senaste La Liga match), sa Messi att han försöker att ignorera allt som kommer ut från portugisens mun.

"Jag skulle inte byta Barcelona för något alls. Jag njuter av att spela för Barca och med Xavi och Andres Iniesta" sa Messi.

"Jag försöker att inte bry mig om vad han (Jose Mourinho) säger" avslutade den 24-årige spelaren.

Kommentarer

Anonym

2011-09-12 - 16:10:21
Det klart du njuter av att spela mae iniesta och xavi, för att utan de kan du tyvär inre göra mål.:thumbdown:

madriiista4life

2011-09-12 - 16:14:50
Han försöker inte att bry sig, men innerst inne gör han det.. Svagt psyke har han =)

till blogg ägaren

2011-09-12 - 17:43:58
I din felaktiga översättning så får du det att låta som om han sa I'm trying not to bother/care what he says när han egentligen sa I dont pay much attention to what he says(Jag ägnar inte mycket uppmärksamhet vid vad han uttalar sig vore mer korrekt. Det är en vis skillnad kolla goal.com



Jag är barca fan som favoriserar Messi men erkänner att Ronaldo är mer komplett så klart. Jag tycker Messi besitter en bättre passningsförmåga och är effektivare i sina dribblingar. Båda är fantastiska

RealMadriidCF.blogg.se

2011-09-12 - 18:41:07
Svar till dig över: Det beror på var du har tagit texten ifrån. Alla sidor skriver olika; vissa skriver care andra skriver pay attention to. Du nämnde en engelsk tidning, men texten som jag översatte var spansk.

real

2011-09-12 - 23:35:44
till barca fan där uppe är inte du vilsenjust nu som är inne på den här blogen ..:bigeyes:

Madrid!

2011-09-12 - 23:43:55
Till dig ovanför: Barca supportrar som kan beté sig och diskutera normalt gillas verkligen! Sånna kan verkligen få stanna :)

saido

2011-09-13 - 08:09:07
ja, han filmade fan,, där ser ni att messi kan inte göra nåt utan xavi och A.inesta,, tvärr bögen

realmadridmorre

2011-09-13 - 16:35:28
Han erkännde själv , att han nt kan klara sig utan xavi och iniesta :)



Mr.Fred

2011-09-13 - 18:02:05
Ja om du tar åt dig av vad Mourinho sa så måste du insett själv att det är du som filmar. :cool: Sen att du inte klarar dig utan Xavi o Iniesta har vi vetat sen dom var borta och du inte lyckades göra ett skit på planen. :cool:

HalaMadrid

2011-09-13 - 20:51:19
Mourinho säger alltid sanningen och vi littar på han! Medanns du inte vågar ärkäna att du facktis filmade när ni möte Real Sociedad. Du ärkänner bara att du inte kan klara dig utan Xavi och Iniesta.



Messig du kommer alltid att vara messig.



Hala Madrid!!

HalaMadrid

2011-09-13 - 20:52:38
Jag mennar Messi du kommer alltid att vara messig.

Skriv en kommentar