Raul Albiol: "Ingen har sagt till mig att jag kommer att lämna"


Den förra Valencia mittbacken, Raul Albiol, har sagt att han inte planerar att lämna Real Madrid i vinterns transfermarknad.
Raul Albiol

Real Madrid
s spanska försvarare Raul Albiol bekräftade att han inte har någon avsikt att lämna den spanska huvudstadsklubben i januari, trots att den spanska median har kopplat honom med Malaga samt sin förra klubb Valencia.

26-åringen spelade sin första La Liga match av säsongen i Los Blancos 6-2 vinst mot Rayo Vallecano och ersatte den skadade Ricardo Carvalho.

Albiol kommer att hoppas på spel i klubbens kommande Champions League match mot Ajax på tisdag, och han har sagt till sina fans att han är fast besluten vid att stanna i Santiago Bernabeu klubben.

"Ingen har sagt till mig att jag kommer att lämna. Jag vill jobba hårt och hjälpa laget på vilket sätt jag kan. Vi måste jobba hårt och hålla ihop eftersom säsongen är mycket tuff" sa mittbacken till reportrar efter matchen, rapporterar Goal.

Skriv en kommentar