Jose Mourinho: "Jag är orolig över alla skador"

Tränaren Jose Mourinho har avslöjat att han inte känner sig alltför bekväm inför de kommande matcherna på grund av alla skadeproblem.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har medgett att skadeproblemen i klubben börjar få honom att oroa sig inför de återstående matcherna av denna säsong.

Spelare som Lassana Diarra, Ricardo Carvalho, Nuri Sahin och Angel di Maria har alla haft fysiska problem denna säsong, och Mourinho vill se sin trupp i full form igen.

"Mina spelare mår fint. De är inte trötta, utan de är säkra och vill spela. Jag är dock orolig över alla skador" sa Mourinho i en presskonferens, rapporterar Goal.

"Jag gillar att ha svårt för att välja. Jag gillar inte när det är lätt. Skador gör det lättare för mig att bestämma vem som ska spela, men jag gillar det inte".

"Jag har fått höra att Lassana och Carvalho kommer att träna med laget på fredag, så de kommer att återhämta sig förr eller senare".

Kommentarer

muffe

2012-04-04 - 15:50:03
Vad tror ni om real matchen ikväll ? gå in o läs våran tips inför matchen!



www.tipsmedoss.blogspot.com

Anonym

2012-04-04 - 20:34:34
som om dom skadade får spela ändå

Skriv en kommentar