Jose Mourinho medger: "Jag ser mig själv som en stor tränare"


Den portugisiska tränaren Jose Mourinho ser sig själv som en framgångsrik tränare, en av världens bästa tränare.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho ser sig själv som en begåvad tränare och han hoppas att han kan titta tillbaka på sin karriär med stor stolthet när han pensionerar sig.

Den 49-årige tränaren, som har fått titeln "The Special One" under sin tid med Chelsea, har vunnit ligatitlar i tre olika länder och Champions League titeln med två olika klubbar.

Och Mourinho tycker att han har rätten att betrakta sig själv som en av de ledande ljusen i tränarvärlden.

"Att prata om sig själv är inte lätt eftersom man riskerar alltid att folk tycker att du är fåfäng" sa Mourinho under en intervju med Audi Magazine.

"Men med tanke på vad jag har uppnått
ser jag mig själv, på ett mycket pragmatiskt sätt, som en stor tränare".

Kommentarer

P - Hala Madrid

2012-04-14 - 13:45:08
Han är ju det. :-d

Experten(1)

2012-04-14 - 14:21:30
Realmadrid sägs vilja skriva på ett nytt kontrakt med Ronaldo pga stora löne erbjudandet från Man city och Chelsea.

En sådan lön från United kanske skulle kunna locka dit honom.

Därför vill dem skriva på ett nytt kontrakt för att kunna höja hans utköpsklasul till 800 miljoner pund!!

Madridista

2012-04-14 - 19:14:22
kommer det att finnas splitv screen i black ops2? snälla svara

Madridista

2012-04-14 - 19:17:06
komme det att finnas split screen i blackops2? snälla svara

Macke

2012-04-14 - 20:34:40
Det här är en Fotbolls sida inte en TV-Spels sida!

Anonym

2012-04-15 - 18:14:05
låt han va

Skriv en kommentar