Pepe: "Jag ger min kropp och själ för denna klubb & för alla fans som kommer för att se oss"


Pepe säger att det inte finns någon anledning till varför han inte ska bära Real Madrids tröja, och sa att han planerar att stanna i klubben tills han bestämmer sig för att lägga skorna i hyllan.
Pepe

Real Madrid
s försvarare Pepe har insisterat på att han inte tänker på att lämna Santiago Bernabeu klubben.

Den portugisiska mittbacken har kritiserats väldigt mycket den här säsongen för sin fysiska tillvägagångssätt i matchen mot Barcelona, då Pepe trampade på Lionel Messis hand.

Men Pepe tycker att han förtjänar att bära Madrids vita tröja och insisterade på att han aldrig övervägde möjligheten att lämna marängerna.

"Vi alla har brister, men jag tror inte att jag har några som förbjuder mig från att spela för denna klubb" sa Pepe till reportrar i en presskonferens, rapporterar Goal.

"Jag ger min kropp och själ för denna klubb och för alla fans som kommer för att se oss. Jag har aldrig tänkt på att lämna. Jag gillar verkligen att spela för Madrid, fansen gillar mig och jag gillar dem.  Jag signerade ett nytt kontrakt förra året och jag hoppas att jag stannar här".

Kommentarer

Turken

2012-04-04 - 15:51:05
Och vi älskar dej Pepe, du är i alla madridistas hjärta<3

Anonym

2012-04-04 - 20:37:56
älskar dig pepe<3333

Skriv en kommentar