Jose Callejon: "Jag hoppas att jag kan göra bättre ifrån mig än jag gjorde förra året"


Efter matchen mot LA Galaxy sa målskytten Jose Callejon att han vill spela bättre än förra säsongen.


Den spanska yttern, Jose Callejon, är fast besluten vid att förbättra sig efter hans första säsong i Real Madrid för att hjälpa sitt lag att försvara ligatiteln.

Los Blancos produkten återvände till Santiago Bernabeu sommaren 2011 efter tre säsonger med Espanyol och under de tre åren i Barcelona imponerande han med några fina prestationer.

"Jag vill bara spela. Jag hoppas att jag kan göra bättre ifrån mig än jag gjorde förra året och göra fler mål. Jag hoppas att jag når detta mål" sa Callejon till Real Madrids officiella hemsida.

"Tränaren visar att han bryr sig om spelarna. Uppenbarligen vill vi alla gå i samma riktning och vinna fler titlar".

"Vi har en bra trupp. Dessa spelare vann en välförtjänt ligatitel förra säsongen och nådde nästan Champions League finalen. Vi har de bästa spelarna".

Kommentarer

Marre

2012-08-03 - 14:16:45
Äre bara jag som tycker att Callejón är i världklass och skulle platsa i startelvan i United, Milan, Inter, Arsenal, Liverpool osv... ?

Jamena enligt mig är han en världsspelare.. !

grodhopparn

2012-08-03 - 14:57:05
Shitt just got real! :thumbup:

Mesut Özil

2012-08-03 - 16:10:16
Marre: Jag förstår precis hur du tänker. Det har han dessutom visat nu i träningsmatcherna då han rullar in mål efter vart annat känns det som. Men han kanske inte riktigt är där ännu men jag tror och hoppas att han kommer kunna bli en startspelare i Madrid om något år!:-)

Skriv en kommentar