Jose Mourinho: "Vi förtjänade att förlora mot Getafe"

 
Efter gårdagens förlust mot Getafe har The Special One sagt att han måste ha ett seriöst snack med sina spelare.


Real Madrids tränare Jose Mourinho har aldrig visat en sådan svidande attack mot sina spelare efter gårdagens 2-1 förlust mot Getafe. Portugisen kritiserade de spanska mästarnas försvarslinje och ifrågasatte sitt lag.
 
Los Blancos har endast fått ett poäng i La Liga som de samlade från deras oavgjorda match mot Valencia, och marängerna har aldrig haft en sådan dålig start i ligan efter att ha nyligen vunnit La Liga.
 
"Det var en oacceptabel match. För mig var det inte en frustrerande förlust i denna match. Vi förtjänade att förlora" sa Mourinho till reportrar efter matchen, rapporterar Goal.
 
"Det finns vissa saker som en tränare inte kan diskutera med pressen. Jag har inte pratat med spelarna. De har ingen 'feedback' på vad jag tycker och vad jag har analyserat. Jag måste prata med dem".
 
"Den enda slutsatsen som jag vill att de ska få är att det var en förlust för Real Madrid och mer än en välförtjänt vinst för Getafe".
 
Sedan pratade han om domarna, och sa: "Jag har bara hört vad mina spelare sa om det andra målet. De sa att det var en handboll av Colugna. Domaren anklagade Coentrão för att ha sagt ett ord som ingen i bänken hörde".
 

Kommentarer

korv

2012-08-27 - 16:23:19
real madrid äger. barca suger real madrid suuuuuger de är ssääääämst

Mesut Özil

2012-08-27 - 17:37:29
Bra sagt Mourinho!

Skriv en kommentar