Lassana Diarra: "Jag spelar vart än Mourinho vill ha mig"

 
Den franska mittfältaren Lassana Diarra säger att han kommer att vara nöjd oberoende vilken position Mourinho ber honom att spela i.

 
Lassana Diarra har förnekat rapporter som hävdar att han inte vill spela som en högerback i Real Madrid.
 
Rapporter hävdar att fransmannen sa till tränaren Jose Mourinho att han vill endast spela som mittfältare, men den 27-årige spelaren har betonat att han kommer att hjälpa sin tränare när han behöver honom.
 
"Jag spelar vart än Mourinho vill ha mig. Jag är en outtröttlig arbetare som gör sitt bästa för sitt lag" sa Diarra till Real Madrids officiella hemsida.
 
För närvarande har den spanska huvudstadsklubben alltför några högerbackar efter att Daniel Carvajal flyttade till Bayer Leverkusen, medan Sergio Ramos har flyttats till mittbackspositionen. Därför är Alvaro Arbeloa Mourinhos enda alternativ för tillfället.
 
Diarra verkar dock vara redo att ersätta Arbeloa vid behov enligt hans senaste kommentarer.
 

Kommentarer

Anonym

2012-08-01 - 19:07:34
Reals bästa mittfältare/Back

LOVE DIARRA!!!!!

Skriv en kommentar