Marcelo: "Jag är mycket tacksam för Mourinho"

 
Den brasilianska vänsterbacken Marcelo säger att han är glad över att han har fått möjligheten att spela under Jose Mourinho.

 
Real Madrids försvarare Marcelo säger att han är jätteglad över att jobba med Jose Mourinho och han ser fram emot att fortsätta arbeta under den portugisiska taktikern.
 
Den brasilianska spelaren har deltagit i över 150 matcher för de spanska mästarna sedan han flyttade till klubben i januari år 2007, och han är glad med förtroenden som 49-åringen har visat honom.
 
"Jag är mycket tacksam för Mourinho som har visat förtroende för mig" sa Marcelo till reportrar, skriver Goal.
 
"Jag har lärt mig mycket under honom och jag vill fortsätta lära mig. Jag måste fortfarande förbättra mig".
 
Ytterbacken, som för närvarande befinner sig i London med Brasilien, diskuterade Kakás situation och klargjorde att han hoppas att den attackerande mittfältaren stannar.
 
"Det skulle vara bra för både Real Madrid och Kaká om han stannar i klubben".
 

Kommentarer

Hala real

2012-08-04 - 16:01:49
Marcelo världens bästa vänsterback enligt mig!!!!
Och så säger några Barcafans att jordi Alba är bättre, hahahaha skämtar ni ??

grodhopparn

2012-08-04 - 16:47:19
Barca! Barca! Baaarcaaaaa! " Passa! Passa! Paaaassaaaaaaa! :thumbup:;-(;-(:-|:-s:-(:bigeyes:

Anonym

2012-08-05 - 01:16:28
Marcelo är såklart bättre honom lätt

Mesut Özil

2012-08-05 - 10:45:14
Nja. Världens bästa vänsterback är han inte än iaf. Men självklart bättre än Jordi Alba som jag tycker är väldigt överskattad av barca supportrar!
Enligt mig är Cole och Lahm som också ibland spelar vänsterback bättre än Marcelo :-)

Skriv en kommentar