Officiellt: Angel di Maria har förlängt sitt kontrakt till 2017/2018

 
Real Madrid har bekräftat att Angel di Maria har skrivit på ett nytt kontrakt.
 
Real Madrid har bekräftat på sin officiella hemsida att den argentinska yttern Angel di Maria har förlängt sitt kontrakt till säsongen 2017/2018.
 
Liksom sina lagkamrater Alvaro Arbeloa och Raul Albiol har den 23-årige spelaren skrivit på ett nytt avtal med Los Blancos.
 
"Jag lever en dröm som jag har haft ända sedan jag var liten. Jag är jättenöjd och jätteglad över att ha förlängt eftersom jag kommer att kunna fortsätta spela för Real Madrid" sa Di Maria till klubbens officiella hemsida.
 
"Jag är jätteglad eftersom jag vet att klubben förlängde mitt kontrakt tack vare mitt arbete. Jag känner mig stöttad och älskad av fansen".

Kommentarer

srs

2012-08-09 - 22:23:09
Kul att höra!:-d

Skriv en kommentar