Radamel Falcao varnar Messi och Ronaldo: "Deras mål är inte ur min räckvidd"

 
Den 26-årige Radamel Falcao har varnat Cristiano Ronaldo och Lionel Messi inför den nya säsongen.
 
Atletico Madrids stjärna Radamel Falcao är fullmatad med självförtroende inför den nya säsongen, och han är ute efter att utmana Lionel Messi och Cristiano Ronaldo för titeln som toppmålgörare i La Liga.
 
Den colombianska spelaren gjorde 24 ligamål i sin debutkampanj med Vicente Calderon klubben, och han är desperat efter att göra ännu bättre ifrån sig under den kommande kampanjen.
 
"Det är upp till mig att förbättra det jag gjorde förra gången och det är mitt mål" sa Falcao till La Ligas officiella hemsida.
 
"Messi och Cristiano Ronaldos mål är inte ur min räckvidd. Men det jag vill mest är att ha en bra säsong för fansens skull".

Kommentarer

Hakuna matata

2012-08-16 - 18:02:12
Okej Radmel falcao vakna upp ur din lilla dröm nu och lev i verkligheten:-O:-O

Anonym

2012-08-16 - 20:11:50
Killen kommer ha en framgångsrike kolla hur bra han är kom till madrid ... Men det är ju dröm att ha honom i Madrid .. Om några år så är det han och Ronaldo då är Messi spöat :bigeyes::bigeyes::bigeyes:;-P;-P

Madridista

2012-08-17 - 20:57:04
Vi får se om du gör 30 mål.

Skriv en kommentar