Rapport: Kaká och Jose Mourinho är i en stor konflikt med varandra

 
Rapporter hävdar att Kaká och hans pappa har hamnat i en stor konflikt med Jose Mourinho, som vill få ut brassen från Real Madrid.

 
Den spanska median hävdar att Real Madrids tränare Jose Mourinho är ursinnig på Kaká och hans pappa efter att ha varit i konflikt med det brasilianska paret.
 
Jose Mourinho påstås vilja sälja Kaká och han kan inte förstå varför playmakern vill stanna i den spanska huvudstadsklubben istället för att gå vidare för sin karriärs skull.
 
El Pais säger att under de senaste mötena mellan trion, frågade Mourinho: "Inser du inte att jag inte räknar med dig?".
 
Kaká svarade: "Nej!", och Mourinho frågade: "Kommer du inte att göra något för att återuppta din karriär?".
 
Det var då Kakás pappa gick in i konversationen, och svarade argt: "Om du vill att min son ska gå, betala honom det du är skyldig honom!".
 
Mourinho försökte dock ännu en gång att övertyga Kaká att lämna, och sa: "Om din son stannar, kommer han att uteslutas från mitt projekt".
 
Kakás pappa hade dock ett svar på Mourinhos sista försök, och sa: "... ditt projekt - och Jorge Mendes!".
 
Den brasilianska stjärnan, som inte har inkallats till de två senaste matcherna, vilka Real Madrid förlorade, påstås ha sagt till sina nära och kära att Mourinho är "en jättedålig person". Det bör dock noteras att denna artikel kan tas med en nypa salt med tanke på att det är från en katalansk tidning.
 

Kommentarer

P - Hala Madrid

2012-08-27 - 17:50:54
Hahaha. Men nästa match mot Barca måste Kaká få spela, jag räknar med honom.

Anonym

2012-08-27 - 18:52:41
jasså? så det stämmer inte att Mourinho inte vill ha honom alls. trots att han är skadefri och ja.. Förklara för mig varför han inte blev ut tagen till dom två matcherna då? Wops hopis

Anonym

2012-08-27 - 19:16:01
Hoppas han är med och gör mål mot Barca oxå

anonym

2012-08-27 - 20:39:38
asså hur fan kan morinho inte låta kaka spela, okej jag förstår han är inte lika bra som han var när han spelade i milan men efter skadan har inte morinho gett honom chansen att återhämta sig det är så orättvis!

):

2012-08-27 - 20:47:55
DEN SOM SKREV ÖVER MIG HAR HELT RÄTT !!!!:thumbup:

Skriv en kommentar