Cristiano Ronaldo: "Jag kommer inte att fira om jag gör mål mot Manchester United"

 
Den portugisiska spelaren ser fram emot spela Champions Leagues åttondelsfinal mot hans förra klubb Manchester United, vilka han har känner stor respekt för.
 
Real Madrids anfallare Cristiano Ronaldo har lovat att inte fira om han gör mål i Champions Leagues åttondelsfinal mot Manchester United.
 
Den portugisiska stjärnan hade sex framgångsrika säsonger med Premier League ledarna innan han lämnade dem för Los Blancos sommaren 2009, och han har fortfarande varma känslor för sin förra klubb.
 
"Jag kommer inte att fira mitt mål om jag lyckas göra mål mot Manchester United" sa Ronaldo till den spanska sporttidningen AS efter lottningen.
 
Den 27-årige målgöraren uttryckte också sin tacksamhet gentemot Sir Alex Ferguson, och betonade att United tränaren har haft en nyckelroll i hans utveckling.
 
"Ferguson är en fantastisk person. En mänsklig person. Han lärde mig många saker. Som jag tidigare sade, han är som en far för mig .Jag saknar honom jättemycket" sa Ronaldo till The Sun.

Kommentarer

K

2012-12-21 - 14:13:08
De kan bli lite B

Skriv en kommentar