Jose Mourinho förnekar att han kommer att lämna Real Madrid

 
The Special One har skrattat åt rykten som hävdar att han kommer att lämna Santiago Bernabeu i slutet av säsongen, och försäkrade att han vill stanna kvar.
 
Jose Mourinho har insisterat på att han inte har någon avsikt av att lämna Real Madrid i slutet av kampanjen 2012/2013 trots att rapporter påstår att han är på väg ut från klubben.
 
Marca rapporterade att den förra Chelsea och Inter tränaren vill lämna Los Blancos i sommar, men Mourinho har klargjort att han inte kommer att säga farväl till sin nuvarande klubb någon gång snart.
 
"Kommer jag att lämna Real Madrid? Det finns ingen sanning i denna historia. Jag vill inte säga något mer om det" sa Mourinho i en presskonferens, rapporterar Goal.
 
"Fråga Florentino Perez om han är nöjd med mitt arbete. Det finns inga problem. Jag behöver inte säga till er vad jag diskuterar med presidenten".
 

Skriv en kommentar