Kaká: "Jag har alltid sagt att jag skulle vilja stanna i Real Madrid"

 
Den brasilianska mittfältaren har nyligen kopplats med en flytt till MLS, han är dock fast besluten vid att stanna i Real Madrid nu.
 
Kaká har upprepat sin önskan att stanna i Real Madrid under en överskådlig framtid, och insisterade på att det inte finns någon sanning i ryktena som kopplar honom med LA Galaxy.
 
MLS laget påstås se den brasilianska playmakern som den ideala ersättaren för David Beckham, men latinamerikanen vill stanna i sin nuvarande klubb.
 
"Inget pågår med LA Galaxy eller MLS för närvarande. Vi får se vad Real Madrid har i åtanke" sa Kaká till den spanska sporttidningen AS.
 
"Jag har alltid sagt att jag skulle vara glad över att stanna här. Jag mår fint och jag har ett kontrakt till 2015".
 
"Jag hoppas att jag får veta klubbens beslut och dess position inom kort. I sommaren kommer vi att hitta en lösning. Jag kommer att fortsätta träna och göra det jag gör".

Skriv en kommentar